• Wpisów: 46
  • Średnio co: 41 dni
  • Ostatni wpis: 4 lata temu, 12:33
  • Licznik odwiedzin: 23 168 / 1952 dni
 
classical-joanna
 
Super, super i jeszcze raz super! Jak ja się tych informatycznych nie mogłam doczekać. :D Nie tylko z tego się cieszę ale, też z tego że mam już 406 odwiedzin! Dziękować. :D Wiem że mało ale, nawet z małych rzeczy potrafię się cieszyć. :) Nawet z 1 komentarza we wpisie. :) Ostatnio, widzę że na moim bloogu jest mało komentarzy, czasami nawet wgl. nie ma żadnego komentarza, ale Cóż to nic strasznego. ;) Teraz akurat jestem na informatycznych zajęciach i piszę. :D ^^ . Mamy bardzo fajnego wychowawcę Pana Bartka, jest bardzo młodzieżowy, i ogółem jest EXTRA! : ) Myśle tak żeby zmienić nazwę ale, Ta "FinBa" mi się podoba.. Jak myślicie? Jak ja kocham *jesień!* tak, samo jak Paulina . : D Nie mogłam się tak jej doczekać no, ale się doczekałam. <33 Teraz zimy się nie mogę doczekać. :p ;D Ehh... Natlka, ta Natalka, cały czas, mnie wkurza. Dziś poprosiłą mnie żeby, jej warkocza zrobiła, no to ja jej zrobiłam. Potem go rozwaliłą i poprosiła żebym jej znowu zrobiła. I tak chyba z siedem razy. :/ Sorry, ale ja to uważam za nienormalne.. Już mnie to wkurzało aż mnie głoowa zaczęła boleć. Ujeeee! My niedługo całą klasą do Aqua Parku jedziemy(znaczy dokładniej idziemy;)) Nie mogę się doczekać.!!! U, u : D Fajną nutkę znalazłąm posłuchajcie:

Zarąbista, radze posłuchać , :3 Minecraft na obcasach też jest fajny. Jeden z filmików Madzii obejrzałam i byłą tam fajna mapka domu:

Jeszcze jedna fajna nutka. <33 (jak ja kocham słuchać muzy d-.-b):

Nie wiem co jeszcze napisać bo, znowu mi wszystko z głowy wyleciaaało. :D Już ostatni extra remix Pitbulla ^^.:

Dobra dość. :D Żegnam. <33
             FinBa. <33

Nie możesz dodać komentarza.
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować ten wpis.